GARANȚIA PRODUSELOR

Produsele comercializate de MASTER SYSTEM EXPERT  provin din surse autorizate de producători sau direct de la producători și beneficiază de garanție naționala susținută de service-ul propriu  sau de cele ale producătorilor.

In cazul persoanelor juridice (acestea nu au calitate de consumator) perioada de garanție este de 12 luni pentru produsele de folosință îndelungată și intre 0-12 luni pentru restul. Termenul de aducere la conformitate pentru produse este de maxim 30 zile.

In cazul certificatelor de garanție emise de producător / importator, produsele beneficiază de garanție în rețelele de service ale acestora, în centrele menționate în certificate; produsul reclamat defect poate fi prezentat direct la cel mai apropiat centru de service prevazut în certificat. Aceasta unitate de service va prelua întreaga responsabilitate a rezolvării garanției;
Condițiile de acordare a garanțiilor, în acest caz, pot varia în funcție de producător și sunt stabilite în politicile comerciale ale acestora, la nivel național. Totodata, MASTER SYSTEM EXPERT răspunde privind garanția legala de conformitate, în calitate de vânzător conform prevederilor legale. In cazul în care durata medie de utilizare a unui produs este mai mica de 2 ani, garanția de conformitate se reduce la acea perioada.

Termenii și condițiile de garanție sunt în conformitate cu prevederile legale: ordonanța Guvernului nr. 21 / 1992 privind protecția consumatorilor, legea nr. 449 / 2003 privind vânzarea produselor și garanțiile asociate acestora. Perioada de garanție este menționată în certificatul emis de producător / importator și începe sa curgă de la data înscrisa în factura de achiziție; de asemenea aceasta perioada este confirmata și de certificatul de garanție aferent facturii fiscale.

Durata termenului de garanție se prelungește cu timpul scurs de la data la care s-a adus la cunoștința vânzătorului lipsa de conformitate sau s-a predat produsul persoanei desemnate de către acesta pana la data aducerii produsului în stare normala de utilizare, respectiv data notificării în scris în vederea ridicării produsului sau predării efective a produsului către consumator.

Operațiunile efectuate de service în perioada de garanție vor fi menționate pe documente separate; aceste documente devin parte integranta a certificatului de garanție.

Termenul maxim de soluționare este de 15 zile calendaristice de la data la care cumpărătorul, după caz, a adus la cunoștința vânzătorului lipsa de conformitate a produsului sau a predat produsul vânzătorului ori persoanei desemnate de acesta pe baza unui document de predare-preluare. Dupa aducerea produsului la conformitate, acesta poate fi ridicat direct de la Service sau puteți solicita expedierea acestuia prin curier.

Reparațiile în perioada post garanție pot dura intre 10 – 90 zile.

Aducerea la conformitate se poate efectua prin:

  • depanarea / reparația produsului;
  • înlocuirea parțială sau integrala a produsului;
  • înlocuirea cu produse cu performante cel putin similare / egale cu ale produsului ce nu poate fi reparat sau înlocuit cu același model;
  • returnarea contravalorii produsului în situația în care reparația sau înlocuirea nu sunt posibile;
Responsabilitățile clientului

Condițiile de garanție nu se aplica pentru problemele sau daunele cauzate de client sau în circumstanțe cum ar fi, dar fără a se limita la următoarele:

  • s-a intervenit asupra produsului, a fost reparat și / sau modificat de personal neautorizat;
  • numărul de serie al produsului (S/N – “serial number”, IMEI, etc.), componentele sau accesoriile au fost modificate, anulate sau eliminate;
  • sigiliile pentru garanție au fost rupte sau schimbate;
  • produsul prezintă defecte fizice: lovituri, crăpături, ciobiri, rugina sau prezintă urme utilizare în condiții neadecvate: tensiuni de alimentare necorespunzătoare, supunerea la variații mari de temperatura și presiune, manipulare incorecta, setări si instalări incorecte, virusari, rescrieri de BIOS, pătrunderea de lichide, metale sau alte substanțe în interiorul echipamentelor, etc;
  • incapacitatea de utilizare din cauza parolelor / măsurilor de securitate uitate sau pierdute.

PROCEDURA TRIMITERII PRODUSELOR ÎN GARANȚIE

La aducerea / expedierea produsului pentru garanție te rugam sa ne comunici numărul cererii de service alocat după completarea Formularului de SERVICE de forma SV XXXXX; in cazul produselor expediate prin firmele de curierat rapid va rugam sa menționezi pe scrisoarea de transport (AWB) NUMĂRUL FORMULARULUI DE SERVICE, precum si mențiunea “ÎN ATENȚIA DEPARTAMENTULUI DE SERVICE”.

Produsele aduse sau expediate în atenția departamentul de service trebuiesc sa fie complete, sa conțină toate accesoriile (recomandam sa fie aduse / expediate in ambalajul original sau un ambalaj adecvat) și însoțite de o copie a facturii fiscale de achiziție, a certificatului de garanție original al producătorului / importatorului, precum si o copie a certificatului de garanție emis de CEL.ro care însoțește factura sau este transmis online, via email, clientului.
Produsele care necesita acordarea garanției pot fi expediate la adresa: str. Emanoil Ionescu, nr. 37, cod 012204, sector 1, București.

DEPARTAMENTUL DE SERVICE

In cazul in care optati pentru expedierea printr-o firma de curierat rapid puteti apela la Fan Courier (telefon: 021-9336) sau Cargus (telefon: Bucuresti: 021 – 9330 / Provincie: 021 – 9282) si solicita preluarea coletului de la adresa dumneavoastra, costul transportului fiind suportat de CEL.ro (S.C. Corsar Online S.R.L.). Este foarte IMPORTANT sa mentionati pe scrisoarea de transport (AWB) NUMARUL FORMULARULUI DE SERVICE, precum si mentiunea “IN ATENTIA DEPARTAMENTULUI DE SERVICE”. Dupa ce coletul / produsul va fi receptionat si verificat veti fi anuntat privind desfasurarea procedurii de garantie / aducere la conformitate a produsului dumneavoastra.

Plata transportului pentru produsele trimise in service (tur-retur) in vederea solutionarii garantiei revine in sarcina CEL.ro (S.C. Corsar Online S.R.L.); expedierea se poate face prin intermediul firmelor de curierat Fan Courier sau Cargus. In eventualitatea in care solicitarea de garantie este nejustificata, iar produsul functioneaza conform specificatiilor producatorului, solicitantul va achita costurile aferente transportului, precum si costul de diagnosticare a produsului, stabilit de unitatea de service autorizata dupa verificare.

MENTIUNI IMPORTANTE

Pierderea certificatului de garantie, precum si deteriorarea, stergerea sau pierderea etichetei care contine datele de identificare ale produsului (S/N, IMEI etc.) pot duce la pierderea garantiei. In cazul in care nu ai primit alaturat facturii sau pe email certificatul de garantie aferent acesteia emis de CEL.ro il poti solicita oricând la adresa: http://www.cel.ro/reclamatii. Pentru a va retrimite certificatul de garantie este necesar sa ne comunicati: numar factura, titular, adresa de mail.

In cazul aparatelor de aer conditionat consumatorul pierde garantia in urmatoarele cazuri:

  • Aparatul a suferit interventii din partea unor persoane neautorizate
  • Aparatele care necesita instalare de personal specializat (aer conditionat, radio-CD player, etc) pierd garantia daca instalarea nu a fost efectuata de catre o firma autorizata de importator.
  • Instalarea aparatelor de aer conditionat se face numai de catre o firma autorizata de producator.

In cazul foliilor de protectie pentru telefon (indiferent de materialul din care sunt confectionate) garantia se acorda doar daca produsul a fost montat intr-o unitate GSM autorizata.

Programele si informatiile salvate pe medii de stocare pot fi sterse / pierdute in timpul operatiunilor de service. Va recomandam realizarea de back-up periodic.

Produsele neridicate de la unitatea de service in termen de 6 luni de la finalizarea operatiunilor vor fi declarate abandonate (conform dispozitiilor Codului Civil).

Puteti solicita sprijin pentru a identifica daca produsul necesita acordarea garantiei sau daca intruneste conditiile de garantie / care este perioada de garantie, precum si care este unitatea de service autorizata cea mai apropiata de domiciliul dumneavoastra completand formularul de mai jos.

In cazul anvelopelor, cand defectul de fabricare este constatat dupa montaj, clientul are obligatia sa informeze CORSAR ONLINE (cel.ro) completant formularul de service: http://www.cel.ro/reclamatii si sa anexeze copii dupa factura de achizitie, certificatul de garantie, certificatul de inmatriculare al autovehiculului, dovada montarii intr-un service autorizat RAR (deviz de montaj) precum si o informare privind constatarea defectiunii (pozitia de montaj, rularea inregistrata, tipul defectiunii si imprejurarile in care a aparut).